Gemeente Gemeente Zele

Registreer je vereniging op het evenementenloket

Gepubliceerd op  wo 15 mrt 2017
Wil je met je vereniging gemeentelijk materiaal gebruiken voor een evenement? Dan kan je dat vanaf nu digitaal aanvragen via http://evenementen.zele.be. We vragen alle verenigingen om zich nu al te registreren op de applicatie zodat we in de toekomst een vlotte afhandeling kunnen garanderen.

 

Organiseer je met je vereniging een evenement, een wijkfeest of een andere activiteit en heb je daarvoor materiaal nodig zoals een podium, een chalet, vlaggen of nadarhekkens?  Dan kan je dat vanaf nu digitaal aanvragen via het evenementenloket: http://evenementen.zele.be. Om je aanvraag in de toekomst te vergemakkelijken, vragen we alle verenigingen om zich vooraf éénmalig te registreren op het evenementenloket.

 

Registreer je vereniging vooraf

Om je aanvraag in de toekomst te vergemakkelijken, vragen we alle verenigingen om zich vooraf éénmalig te registreren op het evenementenloket:

  • Ga naar http://evenementen.zele.be en klik op registreren
  • Vul bij de gebruikersnaam de naam van je vereniging in en dus niet je persoonlijke naam
  • Na goedkeuring ontvang je de logingegevens van de uitleendienst
  • Vanaf nu kan je materiaal online aanvragen

 

Vraag het materiaal digitaal aan

  • Log in met de juiste gegevens op http://evenementen.zele.be.
  • Vul je aanvraag minstens 4 weken voor de aanvang van je evenement in.
  • Duid aan welk materiaal je wil aanvragen en de uitleendienst behandelt je aanvraag.
  • Je ontvangt een bevestiging en de beslissing van je reservatie.

Opgelet: Aanvragen voor inschuifborden of het gebruik van gemeentelijke lokalen gebeuren voorlopig nog via de papieren formulieren die je vindt onder de rubriek 'Uitleendienst'. Ook materiaal voor jeugdverenigingen verloopt nog via het formulier dat je vindt onder de rubriek 'Uitleendienst voor jeugdverenigingen'.

Ontwerp door Creative Brainwave Ontwikkeling door LCP