Projectnaam | GeZeleg dichtbij |
Projectbeschrijving |
Deze campagne belicht de diverse en kwaliteitsvolle handelszaken die de gemeente rijk is. In tijden van e-commerce is het belangrijk dat we onze inwoners kennis laten maken met onze lokale winkeliers. Met de slogan willen we een positief beeld uitsturen waarbij het persoonlijke contact met onze gedreven handelaars de unieke toets geeft aan de beleving van het lokaal winkelen. Handelaars konden gratis intekenen op de campagne. Ze kregen hierbij een publireportage aangeboden waarbij een fotograaf persoonlijk bij hen langs gaat en zij nadien drie campagnebeelden krijgen. Daarnaast kwamen ze in een overzicht te staan op een nieuwe pagina van de gemeentelijke website waarbij ook een interview staat uitgeschreven. Elke week werd een andere handelaar uitgelicht via diverse gemeentelijke kanalen. De campagne bevat bovendien verschillende acties zoals een winactie voor de winkelier, een awardactie voor de beste handelaars, een brochure, ... |
Beleidscategorie | Lokale Economie |
Realisatietermijn | 2024 |
Realisatiefase | Lopend |
Budget Gemeente Zele | / |
Budget Oost-Vlaanderen | / |
Budget Vlaanderen | / |
Participatie | / |
Partners | A Brand Collective, Zeelse handelaars |
Documentatie |