Gemeente Gemeente Zele

Dienstverlening gemeentehuis op afspraak

Gepubliceerd op  wo 30 sep 2020
De dienstverlening van het gemeentehuis verloopt al een tijdje op afspraak. Dit heeft veel voordelen: je hoeft niet te wachten, je weet vooraf wat je moet meebrengen en je vermijdt drukte en dus contact met andere bezoekers. Een afspraak maak je nu snel online of vind wat je zoekt via het e-loket!


Digitaal loket

Via het digitaal loket of e-loket kan je zelf afschriften downloaden, maar ook bijvoorbeeld je adreswijziging regelen. Een afspraak maken is dus niet altijd nodig!

digitaal loket

Online een afspraak maken

Plan zelf snel een afspraak in. Voor de aanvraag van een rijbewijs, een afspraak met de burgemeester, de aanvraag van een afvalcontainer (vuilbak), een nieuwe kids-ID en nog zoveel meer kan je er terecht. Vind je het product dat je zoekt niet of heb je geen toegang tot het online systeem, dan kan je natuurlijk nog steeds telefonisch je afspraak vastleggen.

https://afspraken.zele.be/

Telefonisch een afspraak maken

Op werkdagen tussen 9 en 12 en op maandag tussen 14 en 18 uur kan je telefonisch een afspraak boeken met onderstaande teams in het gemeentehuis:

  • Team Infrastructuur & Mobiliteit: 052 45 98 40 (infrastructuur) | 052 45 98 39 (mobiliteit)
  • Team Omgeving: 052 45 98 44 (milieu) | 052 45 98 43 (ruimtelijke ordening) | 052 45 98 36 (wonen)
  • Burgerschap (rijbewijs, eID, kidsID, huwelijk ...): 052 45 98 21
  • Team Secreatariaat: 052 45 98 17
  • Team Communicatie: 052 45 98 33
  • Team Financiën: 052 45 98 30
  • Team Personeel & Organisatie: 052 45 68 09

Ontwerp door Creative Brainwave Ontwikkeling door LCP