Gemeente Gemeente Zele

Dienstverlening gemeentehuis

Gepubliceerd op  vr 30 okt 2020
De dienstverlening van het gemeentehuis verloopt al een tijdje op afspraak. Een nieuwe online module werd aangeboden. De overheid vraagt nu om onze dienstverlening tot een minimum te beperken. Hierdoor kan er voorlopig enkel nog telefonisch een afspraak gemaakt worden en alleen bij hoogdringendheid.



DIGITAAL LOKET

Via het digitaal loket of e-loket kan je zelf afschriften downloaden, maar ook bijvoorbeeld je adreswijziging regelen. Een afspraak maken is dus niet altijd nodig!

digitaal loket

TELEFONISCH EEN AFSPRAAK MAKEN

Op werkdagen tussen 9 en 12 en op maandag tussen 14 en 18 uur kan je telefonisch een afspraak boeken met onderstaande teams in het gemeentehuis. Opgelet! Bij het vastleggen van je afspraak wordt rekening gehouden met de hoogdringendheid van je vraag.

  • Team Infrastructuur & Mobiliteit: 052 45 98 40 (infrastructuur) | 052 45 98 39 (mobiliteit)
  • Team Omgeving: 052 45 98 44 (milieu) | 052 45 98 43 (ruimtelijke ordening) | 052 45 98 36 (wonen)
  • Burgerschap (rijbewijs, eID, kidsID, huwelijk ...): 052 45 98 21
  • Team Secreatariaat: 052 45 98 17
  • Team Communicatie: 052 45 98 33
  • Team Financiën: 052 45 98 30
  • Team Personeel & Organisatie: 052 45 70 02
Ontwerp door Creative Brainwave Ontwikkeling door LCP