Gemeente Gemeente Zele

Dienstverlening gemeentehuis

Gepubliceerd op  wo 23 dec 2020
De dienstverlening van het gemeentehuis wordt aangeboden op afspraak. We lijsten even de verschillende mogelijkheden voor je op.

 

ONLINE EEN AFSPRAAK MAKEN

Online kan je heel eenvoudig een afspraak maken. Surf daarvoor naar afspraken.zele.be. Voor de teams Ruimte en Infrastructuur, Mobiliteit, Ruimtelijke Ordening en kadaster dient het evenwel telefonisch te gebeuren. (zie hieronder)


DIGITAAL LOKET

Via het digitaal loket of e-loket kan je zelf afschriften downloaden, maar ook bijvoorbeeld je adreswijziging regelen. Een afspraak maken is dus niet altijd nodig.

Mijn DOSSIER is de online toepassing van de FOD Binnenlandse Zaken die het mogelijk maakt jouw persoonlijke dossier in het Rijksregister te raadplegen en attesten of akten te downloaden. Deze documenten bevatten de digitale stempel van het Rijksregister en hebben dus dezelfde juridische waarde als de documenten afgeleverd door de gemeente. De documenten zijn na het downloaden onmiddellijk beschikbaar en zijn bovendien gratis.

digitaal loket

TELEFONISCH EEN AFSPRAAK MAKEN

Op werkdagen tussen 9 en 12 en op maandag tussen 14 en 19 uur kan je telefonisch een afspraak boeken met onderstaande teams in het gemeentehuis. Opgelet! Bij het vastleggen van je afspraak wordt rekening gehouden met de hoogdringendheid van je vraag.

  • Team Infrastructuur & Mobiliteit: 052 45 98 40 (infrastructuur) | 052 45 98 39 (mobiliteit)
  • Team Omgeving: 052 45 98 44 (milieu) | 052 45 98 43 (ruimtelijke ordening) | 052 45 98 36 (wonen)
  • Burgerschap (rijbewijs, eID, kidsID, huwelijk ...): 052 45 98 21
  • Team Secretariaat: 052 45 98 17
  • Team Communicatie: 052 45 98 33
  • Team Financiën: 052 45 98 30
  • Team Personeel & Organisatie: 052 45 70 02
Ontwerp door Creative Brainwave Ontwikkeling door LCP